mandag den 23. juli 2012

en dejlig aften...

Åh, hvor er det bare SKØNT det her med sol, varme og ferie. Det kan jeg altså meget bedre lide end regn, regn og ferie... 
Her sidst på eftermiddagen pakkede vi børn, mad og godt humør og kørte sydpå - til Christiansminde og dejlige dejlige Svendborg, hvor jeg kommer fra.

Vi spiste sandwich i strandkanten, mens ungerne soppede og "fangede" vandmænd... Der blev leget på legepladsen, spist (STORE) is og afslutningsvis tog vi et spil minigolf. 
Lige det med minigolfen er sådan lidt nostalgisk for mig, for da jeg var lille, var det min onkel og tante, der ejede den (OG iskiosken). Måske var det derfor mine børn var vildt blærede til at klare banerne - og selvfølgelig sikkert også grunden til at det var MIG, der vandt... He :)





2 kommentarer:

Eva sagde ...

Er SÅ fedt med sommervejr! Lyder, som om I havde en helt vidunderlig aften. :-)
Kh Eva

KagerbagerRikke sagde ...

Det lyder bare SÅ hyggelige :) ja klart du er stjernen hahaha :))